Regulamin

Regulamin świadczenia teleporad w Lecznicy Life-med.

  1. Regulamin został opracowany i zatwierdzony przez LECZNICA LIFE-MED SP. Z O.O. ul. Tadeusza Kościuszki 29, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, NIP: 5291854033, REGON: 528323059, Numer KRS: 0001099194.
  2. Niniejszy regulamin określa zasady wykonywania teleporad oraz dokonywania za nie płatności w formie elektronicznej przez pacjentów.
  3. Obsługa teleporad (rejestracja , przyjmowanie płatności, rozpatrywanie ewentualnych reklamacji ) realizowana jest przez recepcję LECZNICA LIFE-MED SP. Z O.O. mieszczącą się przy ul. T. Kościuszki 29 w Grodzisku Mazowieckim.
  4. Pacjent chcący skorzystać z teleporady jest zobowiązany do wcześniejszego zarejestrowania się na dany termin i opłacenia usługi.
  5. Rejestracja na teleporadę może odbyć się osobiście w siedzibie Lecznicy Life- med, lub telefonicznie pod numerami telefonu 22 755 15 00, 22 755 15 01 .
  6. Po dokonaniu rejestracji Pacjent otrzymuje informacje o dacie i orientacyjnej godzinie teleporady.
  7. Godzina teleporady podana jest orientacyjnie. Do podanej przez recepcję godziny należy doliczyć przedział +/- 20 minut.
  8. Pacjent zarejestrowany na teleporadę jest zobowiązany do opłacenia jej kosztów najpóźniej na 30 minut przed jej rozpoczęciem.
  9. Cennik teleporad podany jest na stronie internetowej http://life-med.pl/cennik/  lub dostępny jest w recepcji.
  10. Płatność za teleporadę możliwa jest:
    - w formie gotówkowej w recepcji,
    - w formie elektronicznej za pomocą portalu Przelewy 24.
  11. W przypadku płatności gotówkowej pacjent uiszcza opłatę w recepcji.
  12. Płatność online dokonywana jest za pośrednictwem serwisu Przelewy 24, który jest własnością firmy PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań. Dokonując płatności za pośrednictwem Przelewy24.pl Pacjent akceptuje regulamin Przelewy24.pl .Szczegółowy regulamin klienta dostępny jest na https://www.przelewy24.pl/regulamin
  13. Pacjent, który zadeklarował chęć dokonania opłaty za teleporadę w formie elektronicznej otrzyma niezwłocznie po rejestracji na podany przez siebie adres nmailowy, link do dokonania płatności.
  14. Płatność odbywa się w czasie rzeczywistym i Lecznica Life med otrzymuje informacje o opłaceniu teleporady w ciągu 15 minut od jej dokonania.
  15. W celu realizacji teleporady lekarz dzwoni do pacjenta na wskazany przez pacjenta numer telefonu i we wskazanym przy rejestracji przedziale czasowym.
  16. O długości trwania teleporady decyduje lekarz ją przeprowadzający zgodnie z potrzebami i stanem pacjenta.
  17. W czasie teleporady lekarz ma prawo wystawienia e- recept i zwolnienia lekarskiego.
  18. W przypadku nieodbierania przez pacjenta telefonu, lekarz podejmie kolejną próbę połączenia się z pacjentem. Po wykonaniu 3 prób połączenia się z pacjentem i nieodebraniu przez niego telefonu umówiona teleporada przepada a opłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  19. Pacjent ma prawo do odstąpienia od umowy ( odwołanie teleporady) nie później niż na dwie godziny przez jej rozpoczęciem. Odstąpienie możliwe jest osobiście lub telefonicznie pod numerami telefonów 22 755 15 00, lub 22 755 15 01, lub za pomocą maila przesyłając informacje o rezygnacji na adres lifemed@poczta.internetdsl.pl
  20. Pacjentowi , który odstąpił od umowy (odwołał teleporadę) w trybie zgodnym z punktem 19 niniejszego regulaminu przysługuje zwrot dokonanej opłaty.
  21. W przypadku opłat dokonanych gotówką zwrot dokonywany jest w formie gotówkowej w wysokości 100% opłaconej sumy po zgłoszeniu się pacjenta do recepcji.
  22. W przypadku teleporady opłaconej za pośrednictwem portalu Przelewy 24 pacjent otrzymuje w ciągu 5 dni roboczych, zwrot zapłaconej kwoty na wskazane przez siebie mkonto bankowe pomniejszony o koszty operacyjne wynoszące: 1,55 % opłaconej.
  23. Lecznica Life-med zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i godziny teleporad lub jej odwołania.
  24. Pacjent zostanie poinformowany o zmianie lub odwołaniu terminu teleporady telefonicznie.
  25. W sytuacji gdy teleporada odwoływana jest z powodów leżących po stronie Lecznicy Life-med pacjentowi, bez względu na sposób dokonania płatności ( gotówka, Przelewy 24), przysługuje 100% zwrot uiszczonej kwoty.
  26. Wszelkie reklamacje związane z realizacją teleporad można zgłaszać w formie pisemnej w siedzibie firmy lub zgłaszać na adres mailowy
    lifemed@poczta.internetdsl.pl.
  27. Reklamacja powinna zawierać następujące dane: oznaczenie Pacjenta (w tym jego imię, nazwisko, adres pocztowy, adres poczty elektronicznej, a w przypadku osób, prawnych i innych podmiotów nazwę, adres pocztowy oraz dane osoby upoważnionej do reprezentowania Uczestnika w związku ze złożoną reklamacją), opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji oraz zakres żądania.
  28. Lecznica Life-med rozpoznaje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 21 dni od daty jej otrzymania.
  29. Warunkiem zamówienia/zapisania się Pacjenta na teleporadę jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacją jego postanowień.
  30. Dokumentacja medyczna oraz przetwarzanie danych osobowych Pacjenta odbywa się zgodnie z polityką bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w placówce medycznej LIFE-MED zgodną ze zmianami obowiązującymi od 25 maja 2018 r. w oparciu o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego /UE/ 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE /Dz. Urz. UE.L nr 119, str.1/ oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Pełny tekst Polityki prywatności LECZNICY LIFEMED dostępny jest w rejestracji przychodni i na stronie www.life-med.pl
  31. W przypadku płatności online firma PayPro S.A. w związku z wykonywaniem płatności poprzez serwis Przelewy24 przetwarza dane osobowe. Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z przepisami prawa, zwłaszcza przepisami RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym obowiązków i uprawnień związanych z ich pozyskiwaniem i przetwarzaniem, zawarte są w informacji zamieszonej na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl/obowiazekinformacyjny.Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu Przelewy24 jest PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań.
  32. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  33. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 23.03.2020 r.